Nie cichną echa prezentacji Specjalnej Edycji Skyrima na tegorocznym E3. Wśród najczęściej zadawanych pytań prym wiodło to o zgodność zapisów gry pomiędzy pierwotną wersją gry a jej 64-bitową następczynią. O komentarz pokusił się wiceprezes Bethesdy, Pete Hines.
W krótkiej wypowiedzi na Twitterze Hines stwierdził, że zapisy gry powinny się "przetransferować" wraz z grą. Zaznaczył jednak, że nieco więcej problemów mogą sprawić mody, których wgranie na platformę Bethesda.net będzie wymagało osobnych narzędzi modderskich.
Chatting w Todd just now, able to confirm on Skyrim SE for PC:
— Pete Hines (@DCDeacon) 15 czerwca 2016
64-bit
Saves should transfer
Separate creation kit to upload mods to Bnet
To zdecydowanie dobra wiadomość dla wszystkich, którzy z okazji premiery Edycji Specjalnej powrócą do Skyrima, by po raz kolejny odkrywać ten niegościnny region Tamriel.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!