Zapowiedź Phantaruka - survival horroru od polskiego studia Polyslash

Polski rynek niezależnych gier wideo ma się coraz lepiej. Dziś chcieliśmy zwrócić Waszą uwagę na Phantaruka - dzieło polskiego studia Polyslash, które powinno spodobać się miłośnikom survival horrorów.

Informacja prasowa studia Polyslash:

 

Coś czai się w cieniu na pokładzie statku kosmicznego Purity-02. Deweloper gry – studio Polyslash – zaprasza Was, żeby dowiedzieć się co, jeśli tylko macie na to odwagę. Gra zadebiutuje w sierpniu i chcemy Wam o niej co nieco powiedzieć, a także wyjaśnić kim jesteśmy i jak wszystko się zaczęło.

Gra jest survival horrorem w perspektywie FPP i oferuje wyjątkowe audiowizualne doświadczenie. Protagonista, ofiara naukowych eksperymentów, trafia na statek Purity-02, który jest centrum badań naukowych prowadzonych przez Korporację H+. Szybko okazuje się, że statek jest prawie całkowicie opuszczony i stanowi śmiertelną pułapkę. Mityczna bestia, zwana Phantarukiem, przemierza korytarze statku. Celem gracza jest przeżyć w tym niesamowitym, złowrogim środowisku, które pozostanie z nim na długo po tym, jak ukończy grę.

„Kiedy projektowaliśmy lokacje, chcieliśmy uzyskać uczucie klaustrofobii, przytłoczyć gracza ciężkim klimatem. Purity-02 jest brudnym i mrocznym miejscem. Z jednej strony mamy na statku sekcje techniczne, w których dominuje stal i rdza, z drugiej - zakrwawione medyczne i administracyjne kwatery, będące niegdyś dumą korporacji H+. Mieszanka ciasnych korytarzy i niewielu otwartych przestrzeni sprawia, że konfrontacje z przeciwnikiem są niesamowicie emocjonujące” - mówi Patryk Polewiak, główny projektant gry.

Wszystko zaczęło się w Krakowie, od pomysłu na grę survival horror. Patryk Polewiak i Draco Nared mieli już doświadczenie w branży gier, więc nie było to ich pierwszy projekt, ale był projektem, któryod zawsze chcieli zrealizować. Zaczęli pracować nad Phantarukiem po godzinach, a wkrótce kolejny entuzjasta dołączył do zespołu. Dawid Ciślak pracował wtedy jako lead cinematic artist w Reality Pump. W 2015 roku, podczas Digital Dragons, ich praca została doceniona i wiedzieli już, że ich gra musi ujrzeć światło dzienne.

Studio Polyslash powstało przy współpracy z firmą PlayWay, która ma doświadczenie z małymi, obiecującymi studiami deweloperskimi. Biuro Polyslash znajduje się w Krakowskim Parku Technologicznym, w sąsiedztwie takich firm jak Nokia i Motorola. Obecnie ekipa liczy sobie już ośmiu członków, a Phantaruk wyszedł z cienia ich wyobraźni, szkiców koncepcyjnych i dysków twardych. Jest już gotowy, żeby pokazać go światu…

GŁÓWNE CECHY GRY:

  • Szukaj strzykawek, które pozwolą ci pozbyć się z ciała szkodliwych toksyn – jeśli ich poziom wzrośnie, umrzesz.
  • Pilnuj zapasu baterii – bez nich latarka nie będzie działać, a w kompletnej ciemności nie będziesz bezpieczny.
  • Przeżyj przygodę w perspektywie pierwszoosobowej.
  • Ukryj się przed zagrożeniem, czołgaj przez łuki wentylacyjne i wyglądaj zza rogu, żeby sprawdzić, co kryje się w cieniach.
  • Odkryj tajemnicę Purity-02, czytając i odsłuchując notatki pozostawione przez załogę statku.
  • Ciesz oko świetną oprawą graficzną, dopełnioną piękną ścieżką dźwiękową, skomponowaną przez Draco Nareda.

Niebawem Polyslash planuje przedstawić pierwszy zwiastun gry. Na razie musimy zadowolić się sześcioma screenami, które obejrzycie tutaj.

Gry cRPG - News -  - Załącznik

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.