Studio Fawn przygotowało kolejny artykuł na temat produkcji Bloom: Memories. Gra wciąż powoli zmierza w kierunku końca, ostatnio zyskując dość zaawansowany system SI.
Rdzeniem rozgrywki w Bloom: Memories są emocje, dlatego dla producentów gry kluczowe było ich odpowiednie wykorzystanie w interakcjach ze światem. Zaimplementowany właśnie system sprawdza sie w tym znakomicie. Przykładowo, przejście obok znacznie sielniejszych od gracza pająków nie wymaga walki z nimi - można np. oszukać je przybierając postać istoty, które przeciwnik zignoruje. Wdrożenie takich rozwiązań wymaga od gracza starannej obserwacji świata gry, lecz znacząco dywersyfikuje rozgrywkę.
Więcej informacji o nowym systemi SI w Bloom: Memories przeczytacie tutaj. W tym samym miejscu znajdziecie również obrazy przedstawiające modele nowych istot oraz przedmiotów, na jakie natkniemy się w finalnej wersji gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!