Six Ages: kilka słów o wizji artystycznej

Podobnie jak miało to miejsce w King of Dragon Pass, w Six Ages ilustracje nadają ton wydarzeniom. David Dunham w swoim najnowszym dzienniku deweloperskim przedstawił kilka szkiców obrazujących wizję artystyczną, jaką kierują się producenci gry.

Artykuł dość jasno zaznacza, że wydarzenia z przeszłości oraz teraźniejszości będą posiadać zupełnie inny styl. Podobnie rzecz ma się w przypadku świata bogów Gloranthy. Kilka słów o różnicach oraz próbki twórczości grafików Six Ages możecie zobaczyć tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.