Dishonored 2, Prey a filozofia Arkane Studios

Dishonored zdobyło uznanie wielu graczy, a przy tym osiągnęło spory sukces komercyjny. Obecnie francuskie studio finalizuje prace nad kontynuacją gry, ale działa również nad zupełnie innym projektem - nową wersją Prey. O filozofii tworzenia gier przez Arkane Studios możemy poczytać na oficjalnym blogu Bethesdy.

Oto wstęp do artykułu:

 

Od chwili swoich narodzin we francuskim Lyonie w roku 1999 studio Arkane specjalizuje się w tworzeniu pewnego rodzaju gier, które można określić jako... no cóż, wyraźnie arkane’owe. Produkcje te wymykają się standardowym klasyfikacjom branży. Nie są to strzelanki, ale strzelania w nich nie brakuje. Nie są to w 100% gry akcji, ale z pewnością oferują odpowiednią porcję krwawej, bezpardonowej walki. Nie są to RPG-i, a jednak umożliwiają podejmowanie skutkujących różnymi konsekwencjami decyzji. Nie polegają też głównie na skradaniu się, ale czasami zdarza się ukończyć misję tak, że nikt nawet Cię nie zauważy.

Z całością możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.