Tyranny będzie pozbawione "fałszywych" wyborów

Podczas PAX West producenci Tyranny dużo mówili na temat "dobrych" i "fałszywych" wyborów w grze. Tych ostatnich najnowsza gra Obsidianu ma być pozbawiona. Co to oznacza w praktyce?

 

Chcesz, żeby twój wybór był czymś, czego możesz doświadczyć, gdzie możesz zobaczyć konsekwencje swojego wyboru i masz interesujące zadania i dialogi wynikające z tego wyboru. To jest dobry wybór, takie właśnie chcesz mieć w RPG-u - powiedział kierownik projektu, Brian Heins. Zły wybór to taki, który jest dodany jedynie dla smaku, nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę lub fabułę. To jest fałszywy wybór, ten który sprawia, że gracz sądzi, iż ma coś do powiedzenia w danej sprawie, ale właściwie nie ma.

Staramy się uniknąć innego typu fałszywych wyborów, których jedynym celem jest rozwalić cię - dodał starszy scenarzysta Matt MacLean. W tym momencie przychodzi mi do główy jedna stara gra, King's Quest studia Sierra Games, gdzie miałeś możliwość naciśnięcia przycisku, ale jeśli to zrobiłes, no cóż, zginąłeś. Dlaczego zatem daliście mi taką opcję? Och, abym mógł zobaczyć, co się stanie. To nie jest wybór, to po prostu oglądanie się za tym, co można zrobić.

Kompletny wywiad z deweloperami Tyranny jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.