Bloom: Memories: wrześniowy raport z prac

Studio Fawn powoli kontynuuje tworzenie Bloom: Memories. Z najnowszego raportu dowiadujemy się o postępach w designie oraz wizualnym aspekcie gry.

Nowy artykuł opisuje m.in. trzech przeciwników, jakich spotkamy w grze, a także sposoby ich zachowania. Studio Fawn traktuje owe kreatury bardziej jak zwierzęta niż potwory, dlatego zgodnie z filozofią projektu, odpowiednie zachowanie może pozwolić na unikniecie bezpośredniego starcia.

Sporo miejsca poświęcono grafice oraz efektom cząsteczkowym. W chwili obecnej prezentują się one tak, jak widać na poniższym nagraniu.

 

Na koniec Studio Fawn przedstawiło swoje plany na najbliższe miesiace. Pierwsze demo Bloom: Memories powinno być gotowe w ciągu ok. dwóch miesięcy, ale finalna wersja gry... Cóż, ukończenie jej i oszlifowanie może zająć rok, a może nawet więcej. Na ten moment jedyne wiążące stwierdzenie brzmi "kiedy gra będzie gotowa".

Z kompletnym wrześniowym raportem możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.