Studio Fawn powoli kontynuuje tworzenie Bloom: Memories. Z najnowszego raportu dowiadujemy się o postępach w designie oraz wizualnym aspekcie gry.
Nowy artykuł opisuje m.in. trzech przeciwników, jakich spotkamy w grze, a także sposoby ich zachowania. Studio Fawn traktuje owe kreatury bardziej jak zwierzęta niż potwory, dlatego zgodnie z filozofią projektu, odpowiednie zachowanie może pozwolić na unikniecie bezpośredniego starcia.
Sporo miejsca poświęcono grafice oraz efektom cząsteczkowym. W chwili obecnej prezentują się one tak, jak widać na poniższym nagraniu.
Na koniec Studio Fawn przedstawiło swoje plany na najbliższe miesiace. Pierwsze demo Bloom: Memories powinno być gotowe w ciągu ok. dwóch miesięcy, ale finalna wersja gry... Cóż, ukończenie jej i oszlifowanie może zająć rok, a może nawet więcej. Na ten moment jedyne wiążące stwierdzenie brzmi "kiedy gra będzie gotowa".
Z kompletnym wrześniowym raportem możecie zapoznać się tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!