Dla nikogo, kto śledzi na bieżąco produkcję Wolcen: Lords of Mayhem, nie będzie to chyba zaskoczeniem. Producent gry wydał właśnie oficjalnie oświadczenie, w którym poinformował o opóźnieniu w wydaniu gry.
Podczas kampanii na Kickstarterze, gdy gra studia Wolcen nosiła jeszcze tytuł Umbra, producenci obiecywali wydanie swego dzieła w październiku 2016 r. Dziś już możemy jasno powiedzieć, że ów termin to fikcja. Projekt znacznie się rozszerzył, w związku z czym zespół studia Wolcen potrzebuje więcej czasu na ukończenie gry. Ostateczna data, choćby kwartalna, nie padła jednak.
Najwięcej kontrowersji wokół Wolcen: Lords of Mayhem wywołuje jednak Linuksowy port gry. Deweloper przyznał, że prace nad nim znajdują się w bardzo wczesnej fazie i nie może okreslić, kiedy jakikolwiek build zostanie wydany. To wywołało falę niezadowolenia wśród graczy, którzy wsparli projekt głównie z myślą o Linuksowej wersji action RPG-a. Donatorzy domagają się wyjaśnień, jednakże na razie studio Wolcen nie odniosło się do nich w żaden sposób.
Na osłodę producenci gry obiecali, że kolejny, największy jak do tej pory patch do wczesnej wersji Wolcen: Lords of Mayhem, jest już bardzo blisko wydania. Konkretnej daty udostępnienia łatki nie podano jednak.
Kompletny tekst oświadczenia pt. State of the Game znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!