Brian Fargo podsumowuje 2016 r. dla inXile Entertainment

Bez wątpienia inXile Entertainment jest obecnie jednym z najprężniej rozwijających się studiów tworzących gry cRPG. Jego szef, Brian Fargo, postanowił podsumować ostatni rok w wykonaniu swojej firmy.

Opowieść Fargo rozpoczyna się znacznie wcześniej, bowiem w momencie pojawienia się na Kickstarterze Wasteland 2. Stworzenie tej gry, która przywróciła "hardkorowym" graczom wiarę w gatunek izometrycznych RPG-ów, było kołem zamachowym rozpędzającym całe studio. Teraz inXile kończy szlifować Torment: Tides of Numenera, które zostanie wydane na przełomie lutego i marca 2017 r. I znów zapowiada się na prawdziwy klasyk!

Fargo odniósł się również do nieco odleglejszej przyszłości. Mowa oczywiście o The Bard's Tale IV, nad którym poczyniono w tym roku poważne postępy, a także Wasteland 3. Drugiej z wymienionych gier nie zobaczymy na półkach sklepowych przez co najmniej półtora roku, jednakże szef inXile zapewnia, że jest na co czekać.

 

Na koniec weteran RPG-owej branży odniósł się do technologii VR, która od jakiegoś czasu jest jego konikiem, jednakże nie zdradził żadnych planów inXile związanej z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości. Pewną "wskazówkę" otrzymamy dopiero po świętach Bożego Narodzenia.

Dla inXile był to zatem owocny rok, a kolejny zapowiada się równie dobrze. Zresztą posłuchajcie sami.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.