Conan Exiles zapewni wsparcie dla modów i fanowskich serwerów

Im bliżej wydania, tym Conan Exiles intryguje coraz bardziej. Twórcy gry ujawnili właśnie, że choć w ich dzieło będzie można grać na oficjalnych serwerach, to jednak zamierzają zapewnić wsparcie dla modów oraz dedykowanych serwerów graczy. I to już od samego momentu premiery!

Oddajmy głos deweloperom z Funcomu:

 

W grę Conan Exiles można grać na wiele sposobów.

  • Będzie możliwe zakładanie gier lokalnych umożliwiających grę w pojedynkę lub z niewielką grupą znajomych łączących się bezpośrednio z sesją właściciela gry.
  • Możliwa będzie też gra przez internet na serwerze oficjalnym Funcom.
  • Będzie też można grać przez internet na serwerach nieoficjalnych zakładanych przez graczy.

Poza tym gracze będą mogli zakładać własne serwery dedykowane, korzystając z własnego komputera, lub wynajmować serwery od oficjalnego partnera spółki Funcom obsługującego serwery – firmy PingPerfect (www.pingperfect.com).  Gracze będą mogli łatwo znaleźć serwer odpowiadający ich stylowi rozgrywki, kiedy tylko zaczną grę, korzystając z filtra społecznościowego. Umożliwia on znalezienie idealnego miejsca dla graczy o podobnym nastawieniu do gry, dzięki takim kategoriom serwerów jak Hardkorowy, Fabularny, Rozrywkowy itp.

Jeśli postanowicie założyć własny serwer, otrzymacie dostęp do oferującego szeroki wachlarz możliwości panelu kontrolnego serwera, który umożliwia zmianę wielu aspektów rozgrywki. Za jego pomocą będzie można włączać lub wyłączać walkę między graczami (PvP), wyłączać awatary i burze piaskowe, określać, co gracze będą tracili, kiedy zginą, kontrolować cykl dnia i nocy, ilość zdobywanych zasobów i inne aspekty. Administratorzy serwerów będą mogli wprowadzać i włączać wszystkie zmiany od razu, po czym natychmiast staną się one widoczne w grze. Większość z nich nie będzie nawet wymagała ponownego uruchomienia serwera. Administratorzy serwerów będą też mieli dostęp do kompleksowego narzędzia dla twórców, które umożliwia tworzenie dowolnego przedmiotu w grze – od broni po fragmenty budynków i zasoby. Będzie też dostępne włączanie trybu nieśmiertelności, czynienie postaci niewidzialnymi, teleportowanie ich po całym świecie gry, tworzenie potworów i bohaterów niezależnych, włączanie i wyłączanie głodu/pragnienia i wiele innych opcji.

Wyjątkową zaletą tych gier będzie możliwość grania w nie wedle upodobania – powiedział dyrektor kreatywny Joel Bylos. Będzie możliwe łatwe założenie serwera i dołączenie do gry ze znajomymi, a panel sterowania w grze umożliwi zmianę wszystkich jej aspektów według preferencji graczy – bez względu na to, czy będą chcieli wyłączyć pragnienie, stworzyć jakiegoś olbrzymiego potwora, czy wyłączyć cykl dnia i nocy. Jeśli będziecie chcieli zagrać w pojedynkę na swoim komputerze, będziecie mieli dostęp do takich samych opcji sterowania.

Funcom z przyjemnością informuje też, że gra Conan Exiles będzie zawierała pełną obsługę modyfikacji na PC. Zamierzamy udostępnić tę funkcję od samego początku wczesnego dostępu. Twórcy modyfikacji będą mogli pobrać własny edytor silnika Unreal i tworzyć dowolne modyfikacje gry – dodawać nowe potwory i przedmioty, czy zmieniać różne aspekty rozgrywki. Narzędzie zarządzania modyfikacjami będzie łączyć się z usługą Steam Workshop, umożliwiając graczom łatwe wczytywanie modyfikacji, które chcą zainstalować w grze. Więcej informacji na temat systemu i narzędzi modyfikacji ujawnimy wkrótce.

Więcej informacji na temat zarządzania serwerami w Conan Exiles oraz fanowskich modyfikacji znajdziecie na oficjalnym blogu gry.

Jak się wam podoba ten pomysł Funcomu?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.