Produkcja Torment: Tides of Numenera okiem Colina McComba

Torment: Tides of Numenera trafi na półki sklepów na całym świecie już za niespełna miesiąc. Colin McComb, jeden z głównych projektantów, uznał że to dobry moment, aby cofnąć się trochę w czasie i opowiedzieć o procesie tworzenia gry.

W swoim artykule designer przytoczył blaski i cienie tworzenia najnowszego dzieła inXile na przestrzeni ostatnich lat. Wspomniał m.in. o wyciętej zawartości, o której pisaliśmy wcześniej, za co po raz kolejny przeprosił i zapewnił, że część tych materiałów może trafić do gry w formie DLC lub dodatków - darmowych dla uczestników kampanii na Kickstarterze.

McComb przypomniał również o wydaniu kolejnej mikropowieści osadzonej w świecie gry - Palimpseście Montego Cooka. Historia nie należy wprawdzie do serii From the Depths, która przytycza poszczególne nurty Dziewiątego Świata, ale i tak stanowi znakomite wprowadzenie do tego świata. Utwór jest dostępny dla wszystkich, którzy podczas kampanii na Kickstarterze wykupili dostęp do cyklu nowel/mikropowieści.

Pełny artykuł, w którym znajdują się również linki do najnowszych zapowiedzi prasowych Torment: Tides of Numenera, możecie przeczytać pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.