Więcej informacji o usprawnieniach graficznych w PoE II: Deadfire, nowy cel na horyzoncie

Obsidian Entertainment opublikował kolejny obszerny materiał zza kulis produkcji Pillars of Eternity II: Deadfire, który tym razem opowiada o usprawnieniach graficznych, jakich należy się spodziewać w drugiej części cyklu. Oficjalnie zapowiedziano również nowy cel crowdfundingowej zbiórki pieniędzy.

O "nowych szatach" Deadfire opowiedział Kaz Aruga, starszy artysta projektu. Wedle jego relacji w Pillars of Eternity II możemy spodziewać się jeszcze lepszych efektów wizualnych: mowa tutaj o dynamicznych zjawiskach pogodowych (np. cienie generowane przez płynące po niebie chmury), nowe i bardziej dokładne shadery, a także usprawniony antyaliasing i wprowadzenie ambientowej okluzji. Graficy Obsidianu bardzo mocno pracują również nad oświetleniem, dzięki czemu powinno być ono bardziej realistyczne, zaś efekty generowane dynamicznie (np. kule ogniste) nie będą już "przeszkadzać" w operowaniu na polach bitew. Zobaczcie zresztą sami.

 

Kolejna istotna sprawa to nowy cel kampanii na Figu. Obsidian oznajmił, że w przypadku zebrania 2,8 mln dolarów maks. poziom dośw. zostanie podniesiony o kolejne dwa poziomy, a każda z klas uzyska dwie podklasy do wyboru. Wisienką na torcie jest jednak obietnica nagrania całej ścieżki dźwiękowej do Deadfire we współpracy z orkiestrą symfoniczną. O tym projekcie opowiedział poniżej kompozytor projektu, Justin Bell.

Więcej informacji na temat nowego celu oraz efektów graficznych w PoE II: Deadfire uzyskacie pod niniejszym adresem. Warto przy tym odnotować, że na koncie projektu znajduje się obecnie 2,51 mln dolarów. Do zakończenia zbiórki na Figu pozostało 13 dni.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.