Zza kulis tworzenia lokacji w Pillars of Eternity II: Deadfire

Prace nad Pillars of Eternity II: Deadfire postępują na pełnej prędkości. Deweloperzy gry pracują obecnie m.in. nad stworzeniem nowych lokacji. O całym procesie postanowili opowiedzieć w najnowszym dzienniku deweloperskim.

Artykuł przedstawia procedurę od początku od końca - od wykonania pierwszych projektów danego miejscu po wypełnienie go obiektami, światłami i wytyczeniem ścieżek, po których postaci mogą się przemieszczać. Jeśli interesują was kulisy tworzenia gier, koniecznie zapoznajcie się z owym tekstem - znajdziecie go tutaj.

Obsidian przypomniał również, że już tylko tydzień dzieli nas od zakończenia kampanii Slacker Backer. Do tej pory ten sposób wsparcia Pillars of Eternity II: Deadfire przyniósł deweloperom ok. 256 tys. dolarów, co zwiększyło łączny budżet gry do 4,66 mln dolarów. Wciąż jednak brakuje 900 tys., które pozwoliłyby na realizację jednego z dodatkowych celów kampanii, tj. stworzenie mechaniki łowienia ryb i... morskich potworów. Zegar tyka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.