Reality Pump opowiada o zmianach w magii w TW: The Temptation

Oficjalna strona Two Worlds została zaktualizowana o dosyć szczegółowy opis zmian dotyczących używania magii w TW: The Temptation. Jak czytamy:

Magiczne atrybuty twoich nowoutworzonych zaklęć są określone przez indywidualne wartośći kart zaklęć, których używasz. Karty te dzielą się na dwie podstawowe grupy: "Karty Bazowe" określają typ czaru, jak czary obszarowe czy magiczne pociski, podczas gdy "Karty Modyfikacji" określają klasę elementu (np. lód lub ogień) lub atrybuty jak szybkość lub obrażenia. To czy używasz więcej lub mniej Many oraz to czy potrzebujesz więcej czasu na przywołanie zaklęcia zależy od kombinacji twojego zestawu kart. Poziom gracza oraz wszystkie z 35-ciu magicznych umiejętności muszą również być brane pod uwagę - jeśli magia jest zbyt skomplikowana dla poziomu twoich włąsnych umiejętności, zaklęcie może niewypalić, a nawet ciebie zranić. Dobrze zbalansowany system gry zapobiega tworzeniu kombinacji czarów nazbyt potężnych, aczkolwiek bez tworzenia zbyt wielu limitów uniemożliwiających eksperymenty! Gracze, którzy nie lubią się przemęczać, będą mogli kupić zaklęcia od sprzedawców! Fani RPG, przygotujcie się na rozróbę!

Tekst w oryginalnej wersji znajduje się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.