Pillars of Eternity II: Deadfire bez systemu łowienia ryb i potworów

Do wczoraj "spóźnialscy" fani Pillars of Eternity mogli wpłacać pieniądze na konto drugiej części gry, by dołożyć cegiełkę do próby "odblokowania" ostatnich dodatkowych celów kampanii na Figu. Niestety, początkowy entuzjazm nie przełożył się na wynik finansowy i system łowienia ryb oraz morskich potworów nie znajdzie się w Deadfire.

Aby owa mechanika pojawiła się w grze, budżet nowej produkcji Obsidianu musiał przekroczyć 4,75 mln dolarów. Kampania Slacker Backer zgromadziła blisko 300 tys. dolarów, co po zsumowaniu dało "zaledwie" nieco ponad 4,70 mln. Miłośnicy polowań na krakeny muszą zatem obejść się smakiem.

Mimo wszystko każdy, kto chciałby kupić grę w niższej cenie lub jeden z ekskluzywnych dodatków, może wciąż to zrobić. Taka opcja jest dostępna na Figu do 12 maja. Po tym terminie jedynym kanałem transakcyjnym pozostanie oficjalna strona Pillars of Eternity II: Deadfire. Możliwość kupna gry lub różnych gadżetów będzie tam otwarta aż do momentu, gdy Obsidian ruszy z przedsprzedażą swojej nowej gry, co nastąpi jednak dopiero najbliższej zimy.

W międzyczasie warto zapoznać się z najnowszym raportem na temat stanu prac nad grą. Znajdziecie w nim informacje z niemal każdego departamentu Obsidianu: od grafików przez programistów po game designerów. Zainteresowanych odsyłam do źródła.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.