Pathfinder: Kingmaker: więcej informacji o tworzeniu postaci oraz poziomach trudności

W ciągu pierwszych 72 godzin od rozpoczęcia kampanii na Kickstarterze twórcy Pathfinder: Kingmaker zostali zasypani pytaniami o różne aspekty rozgrywki. W najnowszej aktualizacji projektu postanowili odpowiedzieć na część z nich.

W owym artykule deweloperzy z Owlcat Games przedstawili szkic najważniejszych elementów budowania i rozwijania bohaterów. Padły przykłady kilku klas oraz zaklęć, choć na ten moment jeszcze bardzo wiele może się zmienić. Producenci planują zaimplementować również system, który pozwoli wybranym bohaterom awansować na kolejne poziomy samodzielne, a w przypadku ręcznego rozdziału punktów sugerować odpowiednio wybory. Ta ostatni mechanika ma przypominać sugestie znane z zakupów w sklepach internetowych.

Pathfinder: Kingmaker ma być również bardzo elastyczny w zakresie poziomów trudności. Deweloperzy planują kilka różnych stopni, w tym Story Mode, który przeznaczony jest dla graczy chcących cieszyć się opowieścią i traktujących bitwy jako zbędny wypełniacz. Warto zauważyć, że niektóre mechanizmy rozgrywki jak np. attacks of opportunity, czyli ataki wyprowadzane poza "turą" postaci, mogą zostać całkowicie wyłączone. Powstaje pytanie, czy taka opcja nie jest wymówką dla źle zbalansowanej rozgrywki?

Tak czy inaczej omawiany artykuł powinien przeczytać każdy fan izometrycznych RPG-ów, a zwłaszcza ci, którzy już nie mogą się doczekać premiery Pathfinder: Kingmakera. W obu sytuacjach odsyłam do źródła.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.