King of Dragon Pass posiadało trzy poziomy trudności, jednakże ich zbalansowanie pozostawiało wiele do życzenia. W Six Ages, duchowej kontynuacji klasyku sprzed lat, również będziemy mogli wybrać jeden spośród trzech stopni, aczkolwiek tym razem ostateczny efekt ma być o wiele lepszy.
W swoim najnowszym artykule David Dunham, "ojciec" obu gier, przyznał że początkowo chciał usunąć z Six Ages jakiekolwiek poziomy trudności. Jednakże konsultacja z Kenem Rolstonem, innym weteranem branży RPG-owej, skłoniła go do zmiany stanowiska. W rezultacie nowa gra Dunhama będzie zawierać w sobie trzy stopnie trudności, choć o nieco innej charakterystyce niż King of Dragon Pass.
Szczegółowe informacje na ten temat uzyskacie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!