Forged of Blood: zza kulis projektowania lokacji

Producenci z CreativeForge kontynuują prace nad Forged of Blood. W najnowszym dzienniku deweloperskim postanowili opowiedzieć o tworzeniu jednej z większych lokacji w grze.

W obszernym, szeroko ilustrowanym screenami artykule producenci Forged of Blood przedstawili historię tworzenia ruin Mirlitas - jednej z większych i wazniejszych map w grze. To własnie tam dojdzie do ważnego spotkania, w którym główny bohater gry zyska potężnego sojusznika lub... wroga. To oznacza, że lokacja musiała zostać zaprojektowania nie tylko w sposób grywalny i atrakcyjny wizualnie, ale również z myślą o potencjalnej bitwie, którą gracz rozpocznie będąc daleko od uprzywilejowanej pozycji.

Jak przebiegał ten proces? Przeczytajcie sami pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.