Producenci z CreativeForge kontynuują prace nad Forged of Blood. W najnowszym dzienniku deweloperskim postanowili opowiedzieć o tworzeniu jednej z większych lokacji w grze.
W obszernym, szeroko ilustrowanym screenami artykule producenci Forged of Blood przedstawili historię tworzenia ruin Mirlitas - jednej z większych i wazniejszych map w grze. To własnie tam dojdzie do ważnego spotkania, w którym główny bohater gry zyska potężnego sojusznika lub... wroga. To oznacza, że lokacja musiała zostać zaprojektowania nie tylko w sposób grywalny i atrakcyjny wizualnie, ale również z myślą o potencjalnej bitwie, którą gracz rozpocznie będąc daleko od uprzywilejowanej pozycji.
Jak przebiegał ten proces? Przeczytajcie sami pod niniejszym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!