System Shock HD: zza kulis projektowania poziomów

Projektowanie poziomów w remasterowanej grze nie wydaje się zadaniem specjalnie trudnym ani żmudnym - wszak wszystkie lokacje zostały już stworzone i wymagają jedynie pewnych szlifów. Nic bardziej mylnego, o czym w najnowszym dzienniku deweloperskim System Shock HD przekonuje James Henley.

Starszy projektant poziomów w remake'u System Shocka opisał dokładnie cały proces przetwarzania lokacji z klasyku sprzed lat. W swoim obszernym artykule Henley opowiada o niuansach fazy projektowej, wdrażaniu nowych technologii i kolejnych iteracjach, cały czas jednak utrzymując ducha pierwotnej gry.

Zainteresowanych tą fascynującą lekturą na temat level designu odsyłam tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.