Divinity: Original Sin 2 ze wsparciem dla kontrolerów PC już w dniu premiery, nowe wiadomości o umiejętnościach

W Divinity: Original Sin 2 nie zabraknie uwielbianego przez wielu graczy trybu co-op na współdzielonym ekranie. Co więcej, Larian Studios ogłosiło właśnie, że w PC-tową wersję gry będzie można grać za pomocą kontrolerów już w dniu premiery!

A to dopiero początek dobrych wiadomości. Belgowie zapewnili również, że w Divinity: Original Sin 2 pojawi się zapowiedziana dawno temu mechanika skill craftingu. Jak sama nazwa wskazuje, pozwoli ona na łączenie sobie dwóch ksiąg umiejętności, by stworzyć zupełnie unikatową i potężną zdolność. Przykładowo, łączenie ksiąg ze szkoły nekromancji oraz piromancji doprowadzi do stworzenia umiejętności eksplodujących zwłok.

Trochę miejsca poświęcono również zwykłemu craftingowi, który pozwoli tworzyć m.in. potężne runy. Wśród innych ciekawostek warto wspomnieć o tym, że deweloperzy opracowali nową fizykę umierania, a także możliwość rozmawiania z duchami oraz czerpania od nich esencji Źródła. Ostatnia z wymienionych praktyk jest jednak oficjalnie zakazana i kwalifikuje się pod bardzo niemoralny czyn...

 

Zła wiadomość jest taka, że beta Divinity: Original Sin 2 prawdopodobnie nie doczeka się już aktualizacji przed dniem premiery pełnej wersji gry. Larian Studios rzuciło wszystkie siły do procesu szlifowania swojego sztandarowego dzieła i zapewnia, że warto na nie poczekać.

Więcej informacji na każdy z wymienionych tematów znajdziecie tutaj. Warto również zapoznać się z poniższym filmem, na którym opisywane elementy zobaczycie w akcji.

Przypominamy, że premierę Divinity: Original Sin 2 zaplanowano na 14 września.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.