Wasteland 3: zza kulis projektowania poziomów hotelu Everest

Producenci z inXile Entertainment wciąż w pocie czoła pracują nad "przekrojową" wersją Wasteland 3, umiejscowioną w upiornym Hotelu Everest. W międzyczasie znaleźli jednak czas, by przygotować kolejny dziennik deweloperski.

Jego autorem jest Alex Kerr, projektant poziomów Wasteland 3. W swoim obszernym artykule opisał krok po kroku tworzenie ekstereriorów wokół hotelu: celów fabularnych, rozmieszczenia przeciwników, wskazówek, a także wyborów, jakich gracz może dokonać. Jest to znakomita lektura przedstawiająca produkcję gry "od kuchni", aczkolwiek zawierające kilka pomniejszych spojlerów - pamiętajcie o tym!

Z artykułem możecie zapoznać się pod niniejszym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.