The New World: zza kulis tworzenia opcjonalnych lokacji

Iron Tower Studio kontynuuje wypełnianie świata swojej najnowszej produkcji - The New World - kolejnymi lokacjami. Jak jednak stworzyć opuszczone miejsca, które nie będą nudne? Nad tym zagadnieniem twórcy gry postanowili pochylić się w swoim najnowszym dzienniku deweloperskim.

Tworzenie dodatkowych, opcjonalnych lokacji przedstawili na przykładzie Faktorii - miejsca, w którym bunt na kolonialnym okręcie kosmicznym rozpoczął się na dobre.

 

Faktoria jest terenem przemysłowym, który poświęcono nauce umiejętności, jakich obecna generacja kolonistów nigdy nie zgodziłaby się nauczyć potomków swoich potomków, ponieważ pewnego dnia mogliby oni przejąć nowy świat jako ich własny.

W obszernym artykule twórcy gry tłumaczą główne założenia fabularne i projektowe faktorii, a także kilka ścieżek, którymi gracz może się tam dostać. To dość inteersująca lektura, choć zawierająca kilka pomniejszych spojlerów. Jeśli was jednak nie rażą, to z omawianym dziennikiem deweloperskim możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.