W internecie pojawił się nowy epizod BlizzCastu - oficjalnego podcastu Blizzarda. W najnowszym odcinku do rozmowy zaproszono m.in. Toma Chiltona (game director World of Warcraft), Jay'a Wilsona (lead designer Diablo III), Juliana Love'a (lead technical artist Diablo III) i Mike'a Nicholsona (senior UI artist Diablo III).
W kwestii WoW-a poruszono przede wszystkim temat podniebnych walk, z którego to projektu Blizzard ostatecznie się wycofał. Jak jednak zapewnił Chilton, tylko tymczasowo - kiedy wspomniany element zostanie dostatecznie dopracowany, powróci do gry na stałe.
Jesli chodzi o Diablo III, rozmowy w większości dotyczyły wizualnych aspektów nowego dzieła "Zamieci". Poza tym warto nadmienić wypowiedź Wilsona, który poinformował o usunięciu z gry "kapliczek", które w poprzednich częściach serii zapewniały swoiste "powerupy" - ich rolę mają przejąć specjalne zadania i eventy, dzięki czemu rozgrywka ma być znacznie bardziej płynna. Z ciekawszych wieści można też wspomnieć o omawianym przez Love'a "systemie śmierci", dzięki któremu gracz będzie mógł zabić przeciwnika na (!) 35 różnych sposobów.
Poza kwestiami merytorycznymi, opublikowano również 4 nowe screenshoty z Diablo III.
Tyle w wielkim skrócie. Najnowszy epizod BlizzCastu można odsłuchać lub przeczytać tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!