PBW - historia powstawania logo gry

Na oficjalnym blogu Wiedźmina pojawił się nowy wpis ukazujący kulisy tworzenia Powrotu Białego Wilka - konsolowej wersji zeszłorocznego hitu CD Projekt RED.

Tym razem za "pióro" pochwycił Benedykt Szneider, odpowiadający m.in. za wizerunek marki i assety marketingowe Wiedźmina. W swojej notce opowiada on o historii powstawania loga Powrotu Białego Wilka, a także o inspiracjach, które pomagały mu w pracy.

Zawsze postrzegałem Geralta jako wyjątkowy materiał na bohatera popkultury. Nie uważałem go za typowego bohatera fantasy, czyli słodkiego lamera, którego głównym celem jest uczynienie świata milszym miejscem. Dla mnie Wiedźmin to przede wszystkim nieludzko wytrenowana maszyna do zabijania, zmuszona podejmować niełatwe decyzje w świecie, w którym nie ma podziału na czarne i białe.

 

To, co myślę o głównym bohaterze może wydawać się bez znaczenia w procesie tworzenia tak technicznej rzeczy, jakim jest logo. Jestem jednak zdania, że im lepiej projektant pozna i „poczuje” produkt, tym lepiej dla końcowego efektu.

Pełny artykuł można przeczytać pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.