Portal DIII.net przeprowadził półgodzinną telefoniczną rozmowę z projektantem Diablo 3, Jay'em Wilsonem. Efekty wywiadu są stopniowo publikowane; jak na razie, na łamach w/w serwisu pojawiły się odpowiedzi związane z klasą mnicha, przedmiotami dostępnymi w grze, a także systemami zasobów, które nie opierają się na manie (mana jest źródłem energii tylko dla Witch Doctora - przyp. red.)
O systemach nie opierających się na manie:
Cóż, w wypadku Czarodzieja chcieliśmy uwydatnić, że jest to klasa rzucająca czary. Nie sądze, że wyczerpanie many jest kiedykolwiek zabawne. Nie jestem zainteresowany w rozszerzaniu zasobów dla niej. W wypadku Witch Doctora nie mamy nic do many, ponieważ posiada on niezłe umiejętności przywracające manę i nie jest bezbronny, kiedy wyczerpie mu się mana - może on przyzywać istoty i atakować nimi, co nie wymaga dużej many. Dla niego, mana jest całkiem interesującym [pomysłem].
O umiejętnościach Mnicha:
Większość umiejetności Mnicha skupi się wokół walki i ataków, jak również jego różnorodonych umiejętności ucieczki. Mówiliśmy na BlizzConie, że prawdopodobnie dołożymy mu trochę zdolności defensywnych i wspomagających. Możliwe, że Auras. Nie skończyliśmy z nim jeszcze drugiej rundy umiejętności, więc nie jesteśmy do końca pewni.
O możliwości odnalezienia w grze unikatowych przedmiotów z Diablo i Diablo 2:
Uh... prawdopodobnie. Tworzenie przedmiotów w grze jest robione w dość późnym momencie cyklu produkcyjnego. Tworzenie przedmiotów w ogóle jest robione w dość późnym momencie cyklu produkcyjnego. Więc, od tego momentu będziemy tworzyć unikalne przedmioty i rozglądać się po całym świecie w poszukiwaniu pomysłów; jestem pewien, że będziemy patrzeć na poprzednie gry.
Poszczególne części wywiadu w pełnym rozmiarze można przeczytać pod poniższymi linkami:
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!