Fable III zaprezentowane!

Zgodnie z zapowiedziami, podczas tegorocznych targów X10 Lionhead po raz pierwszy zaprezentował jeden ze swoich najnowszych projektów - Fable III.

Jeszcze przed X10 Peter Molyneux zaznaczał, że zmiany poczynione w trzeciej odsłonie serii, w stosunku do swojej poprzedniczki, są dość znaczne. W rzeczy samej - wśród najważniejszych nowości należy wymienić zniknięcie punktów doświadczenia i paska zdrowia oraz wprowadzenie "morfów".

O ile pierwsze dwie kwestie są dość jasne, to należałoby powiedzieć kilka słów o samych "morfach". Rozwiązanie to dotyczy broni i jest o tyle ciekawe, że dany jej egzemplarz będzie zmieniał się (morfował) w trakcie gry wg tego, w jaki sposób grasz i jakie decyzje podejmujesz. I nie chodzi tylko o statystyki, ale także o wygląd. Przykładowo, głowica topora przybierze formę kości, jeśli zabijało się nią dużo szkieletów lub "kościstych" bestii, podczas gdy miecz, używany do mordowania niewinnych, na stałe pokryje się krwią.

 

Wizualizacje "morfów", a także wiele więcej ogólnych kwestii o Fable III zamieszczono w pierwszym Dev Diary, dotyczącym właśnie trzeciej części Lionheadowskiej sagi. Wideo można obejrzeć na Voodoo Extreme.

Pierwsza prezentacja wskazuje na to, iż seria Fable zmierza chyba raczej w kierunku przygodowym, niż cRPG. Ciężko jest wydać sprawiedliwy osąd po zapoznaniu się z tak niewielką liczbą materiałów, ale wydaje się to być całkiem prawdopodobne.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.