Neverwinter to "Dragon Age z trybem co-op"

Jack Emmert z Cryptika bezustannie udziela kolejnych wywiadów dotyczących niedawno zapowiedzianego projektu Neverwinter. W jednym z nich wyjawił, że gra aspiruje do miana Dragon Age'a w trybie co-op z Oblivionowym poczuciem eksploracji.

Dragon Age był bardzo osobistym doświadczeniem, podczas gdy Neverwinter jest projektem nastawionym bardziej na eksplorację i poznawanie samego Neverwinter. Jesteś awanturnikiem, przybyłeś do tego miasta i chcesz znaleźć tutaj sławę i bogactwo, jak każdy prawdziwy DnD-owski poszukiwacz przygód - powiedział Eurogamerowi Emmert.

Emmert zaznaczył, że możliwa jest gra solo, jednak gracz jest zawsze online, zaś nigdy offline. Niemniej, nie oznacza to wcale, że Neverwinter powinien być traktowany jako MMO.

 

Sieciowa gra multiplayer nie musi posiadać PvP czy craftingu. Wymaga jedynie grupy ludzi grających i współpracujących ze sobą poprzez sieć - dodał.

Co ciekawe, Neverwinter będzie posiadał instancjonowane zadania, najemników, których można włączyć do drużyny, zaś osią "socjalu" mają być miasta. Brzmi jak Guild Wars? Emmert wcale nie odżegnuje się od podobieństw do MMORPG-a ArenaNet, jednak wciąż powtarza swą mantrę: Neverwinter to NIE JEST MMO.

Przez zmianą nazewnictwa chcę dać ludziom do zrozumienia, że robimy pewne rzeczy inaczej niż w MMO - podsumował Emmert.

Pełny zapis rozmowy znajduje się tutaj.

Mamy więc przed sobą MMO, które nie jest MMO, tylko "kooperacyjnym RPG". A może Neverwinter faktycznie będzie się drastycznie różnił od klasycznego MMO? Co o tym sądzicie?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.