Nowy system leczenia w Diablo III

Solą gier RPG, a już zwłaszcza serii Diablo, są eliksiry odnawiające życie głównego bohatera. W Diablo III stracą one jednak na znaczeniu, bowiem projektanci z Blizzarda przygotowali nieco inny system "leczenia".

Owszem, popularne potiony również będą dostępne w trakcie gry, jednak korzystać z nich można jedynie raz na określony okres czasu, co sprawia, że mogą stanowić tylko dodatek do nowego systemu. Ten z kolei opiera się na zbieraniu czerwonych "kul życia".

Zasada jest bardzo prosta: zabijając wrogów lub zadając im określone obrażenia, istnieje pewna szansa (wszystko jest oczywiście losowe), że na polu walki pojawi się czerwona kula. Zebranie jej odnowi część życia naszego herosa. Naturalnie, system zakłada, że im potężniejszy przeciwnik, tym "mocniejsze" kule można zdobyć.

 

Wszystko po to, by Diablo III wymagało od gracza nieco więcej zmysłu taktycznego, niż poprzednie odsłony serii. Może się bowiem okazać, że przy walce z całą hordą wrogów, kluczowa okaże się "kolejność" zabijania - najpierw słabi przeciwnicy, którzy zginą szybko i zapewnią kilka pomniejszych kul zdrowia, w efekcie pozwalając przygotować się na przyjęcie potężniejszych ciosów od nieco bardziej wymagających wrogów. Podobnych niuansów strategicznych ma być w Diablo III znacznie więcej.

Więcej o nowym systemie lecznictwa można przeczytać tutaj. Pytanie, czy jest on w Diablo faktycznie potrzebny? Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.