IGN opublikował streszczenie wywiadu, jaki został przeprowadzony z Jackiem Emmertem na temat Neverwinter. Znaleźć w nim można wiele szczegółów na temat tego ciekawie zapowiadającego się MMO... czy raczej Co-Op RPG, jak uważa Emmert.
Z wywiadu dowiedzieć się możemy, że początkowo w Neverwinter dostępnych będzie jedynie 5 klas postaci. Klasy te to dobrze wszystkim znane: Wizard (Czarodziej), Fighter (Wojownik), Rogue (Łotrzyk), Ranger (Łowca), Cleric (Kapłan). Każda z nich z kolei odpowiada stosownemu "archetypowi" herosów, jakie zostały wprowadzone w czwartej edycji, tj: Controller, Defender, Striker, Ranged Striker, Support. (nawiasem mówiąc, podział ten to nic innego jak typy bohaterów występujące w MMO, takie jak Tank, DPS, Aggro czy właśnie Support). Dla wszystkich, którym ten zasób postaci wydaje się mały (czyli, jak sądzę, każdemu), Emmert planuje wprowadzić w późniejszym terminie stare dobre klasy, jak Barbarzyńca, Bard czy Mnich.
Jack Emmert po raz kolejny również tłumaczył, dlaczego Neverwinter to Co-Op RPG, a nie MMO, powołując się na takie rzeczy, jak chociażby fakt, że większość gry można przejść samemu, korzystając jedynie z usług najemników. Niektóre zadania wymagać będą jednak drużynowego podejścia, tak więc lepiej mieć kogoś w zanadrzu. Emmert oświadcza, iż starają się maksymalnie uprościć tworzenie i kontrolowanie drużyn tak, by gracze nie chcieli grać samotnie.
Neverwinter Nights jest znane, jako jedna z gier o największej ilości dodatków tworzonych przez fanów. Emmert zapewnia, że ten element nie zostanie zaniedbany, więcej - obsługa narzędzi ma być dużo prostsza, a przeglądanie tworów innych graczy łatwiejsze.
Więcej informacji znajdziecie w streszczeniu wywiadu przygotowanym przez IGN pod tym adresem.
Jakie jest wasze zdanie na temat powoli wyłaniającego się Neverwinter? Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!