Wiedźmin 2 - opowieść o... silniku gry

Do sieci trafił właśnie trzeci odcinek dziennika deweloperów Wiedźmina 2: Zabójców Królów. Najnowsza odsłona cyklu zaznajamia nas z technologiami wprawiającymi w ruch "silnik" gry.

Z filmu dowiadujemy się o zagadnieniach czysto technicznych, takich jak ilość i sposób wykorzystania przez grę rdzeni procesora czy rodzaj middleware'ów, z jakich korzysta RED Engine.

Najważniejsze dla większości z nas jest chyba jednak to, że w trakcie filmu padają konkretne informacje dotyczące minimalnych wymagań nowego Wiedźmina. Przedstawiają się one następująco:

  1. Dwurdzeniowy procesor taktowany zegarem 2,2 Ghz
  2. 1 GB RAM dla Win XP, 2 GB RAM dla nowszych wersji Windowsa
  3. Karta graficzna GF 8800 z 512 MB VRAM lub odpowiednik ATI
 

Jak więc widać, minimalne wymagania nie są bardzo wysokie, ale ciężko też powiedzieć, by były idealnie dopasowane do konfiguracji sprzętu middle-endowego (mam tutaj na myśli przede wszystkim kartę graficzną). Niemniej, do premiery gry pozostało jeszcze sporo czasu, więc możemy mieć nadzieję, że RED-om uda się ją jeszcze lepiej zoptymalizować.

Film można obejrzeć tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.