Krótka opowieść o tworzeniu animacji w Star Wars: The Old Republic

Na oficjalnej stronie Star Wars: The Old Republic pojawił się kolejny Studio Insider, tym razem podejmujący kwestię tworzenia animacji w "superprodukcji" kanadyjskiego studia BioWare.

Animator Andrew Lauretta wyjaśnia w swoim artykule czym różni się technika motion capture od tworzenia animacji "z ręki", a także jak obie metody są stosowane przy tworzeniu SW: TOR. Całość została podparta obrazami i krótkimi filmami, dzięki czemu czyta się szybko i przyjemnie. Tekst znajduje się pod tym adresem.

Na tej samej podstronie zamieszczono również obszerne Community Q&A, w którym deweloperzy odpowiadają na pytania graczy dotyczące Flashpointów. Warto przyjrzeć się bliżej, gdyż poruszono takie kwestie jak wykonywanie zadań pobocznych czy też walki z bossami.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.