Laidlaw "świadomy problemów" Dragon Age II

Druga część sagi Dragon Age wprowadziła do mechaniki gry wiele aspektów, które nie zostały najcieplej przyjęte przez graczy. Wiele osób (w tym my) zastanawia się, w którą stronę podąży BioWare. Mike Laidlaw, główny projektant gry, zapewnia jednak, że jest świadomy problemów, o których społeczność graczy żywo dyskutuje od czasu premiery gry.

Jestem całkowicie świadomy problemów, o których tutaj się mówi. Takie sprawy jak ponowne używanie poziomów, implementacja "falowej" walki, wprowadzenie szkatułkowej narracji czy też znaczenie wyborów nie tylko zostały zapisane, ale także sprawdzone, a nawet pomogły mi (jak również wielu, wielu innym członkom zespołu) w sformułowaniu planów na przyszłość. Co więcej, nie tylko jestem świadomy problemów, lecz zgadzam się z opinią, że są pewne aspekty DA2, które nie tylko mogą, ale muszą zostać poprawione w kolejnych odsłonach gry. I taka jest nasza intencja - napisał Laidlaw.

Niezmiernie cieszy mnie, że BioWare jest świadome błedów, jakie popełniło. Pytanie: czy faktycznie może coś z tym zrobić? Czy Wielki Brat EA nie będzie zbyt mocno naciskał na kolejne uproszczenia w rozgrywce, które pozwolą na podbicie serc (i portfeli) jeszcze większej liczby graczy "casualowych"? Czas pokaże - wszak Dragon Age III jest już prawdopodobnie w fazie produkcji...


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.