"W podziemiach" - o dungeonach w Guild Wars 2

Dungeony, czy też "podziemia", są już integralną częścią niemal każdego MMO. Pojawią się także w Guild Wars 2, choć ich rola ma być nieco bardziej złożona, niż w większości produkcji "masowych" RPG-ów.

O specyfice dungeonów w Guild Wars 2 szeroko pisze jeden z głównych projektantów gry, Jeff Grubb. Główną różnicą jest to, że dungeony w GW2 nie będą typowymi lokacjami raidowymi, ale zawrą w sobie również pierwiastek historii, zaś podjęte w trakcie eksploracji decyzje będą oddziaływać na świat gry. Pomimo tego, dungeony, które, co podkreśla Grubb, nie zawsze znajdują się pod ziemią, pozostają jedynie dodatkową opcją rozgrywki. Grę można ukończyć bez wchodzenia do tych lokacji choćby na chwilę.

Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego też zachęcam do zapoznania się z pełna wersją artykułu Grubba, który dokładnie wykłada specyfikę dungeonów w Guild Wars 2. Tekst ten można przeczytać pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.