Ciężko być kartografem w Star Wars: The Old Republic

Taki przynajmniej wniosek nasuwa się po lekturze najnowszego artykułu Damiona Schuberta, członka zespołu projektującego Star Wars: The Old Republic. Najnowszy wpis na oficjalnym Dev Blogu dotyczy właśnie systemu map w grze oraz procesu ich kreowania.

Schubert opowiada m.in. o tym, na jakie problemy natknęli się deweloperzy przy pierwotnym procesie generowania map obszarów, czy też o różnicach w tworzeniu map interiorów i eksteriorów.

Wszystko to, okraszone kilkoma screenami, jest dostępne pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.