Jako że coraz bardziej zbliżamy się do wydania finalnej wersji Update 1.2 do Star Wars: The Old Republic, deweloperzy BioWare'u napisali dwa obszerne artykuły dotyczące najważniejszych usprawniń rozgrywki: systemu "Dziedzictwa" (Legacy) i trybu PvP.
Pierwszy z tekstów autorstwa starszego projektanta gry Williama Wallace'a skupia się na przybliżeniu systemu "Dziedzictwa" - przeczytamy więc o tym, jakie są jego główne założenia, dlaczego został stworzony oraz jakie profity można czerpać z łączenia swoich postaci w swego rodzaju rodziny. Więcej informacji tutaj.
Drugi artykuł, który został napisany przez głównego projektanta PvP Gabe'a Amatangelo, przybliża nam rozgrywkę w trybie PvP i poszczególne konkurencje, a jakich będzie można brać udział, gdy rozpocznie się Pre-Season, tj. wstępna runda walk o tytuł najlepszego gracza PvP. Pełny artykuł można przeczytać tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!