Diablo III i ulepszenia w systemie przedmiotów legendarnych

O tym, że "legendarne" przedmioty w Diablo III nie są zbyt legendarne, mówiono już nie raz i nie dwa. Blizzard postanowił coś z tym zrobić i wraz z patchem 1.04 wprowadzić pewne zmiany.

 

Wielu z was słusznie zauważyło, że legendarne przedmioty w grze nie są dostatecznie wyjątkowe. W Diablo II udało się stworzyć wiele naprawdę pamiętnych przedmiotów, które nazywano ‘unikatami’. Chociaż teraz nazywamy je legendarnymi, to przy wprowadzaniu zmian w systemie staraliśmy się mieć na uwadze właśnie unikalność. Rzadkość występowania przedmiotów legendarnych w połączeniu z ich kolorem sprawia, że znalezienie ich powinno wywoływać emocje z powodu zdobycia czegoś naprawdę wyjątkowego – a nie tylko kolejnego, zwykłego miecza. Taki artefakt ma własną historię – mógł na przykład być dziełem potężnego czarodzieja, który w skupieniu pracował nad nim w mrokach swojej biblioteki dniami i nocami napełniając go specjalnymi, magicznymi mocami.

Również podczas zakładania takiego cacka czuć jego wyjątkowość, widać bowiem, że posiada on własny, niepowtarzalny model, którego nie ma żaden inny przedmiot. Artyści trafili już pod tym względem w sedno, ale w wersji 1.0.4 posunęli się jeszcze dalej, aby zapewnić, że przedmioty te będą się wyróżniać wizualnie, jako naprawdę niesamowite - jak pisze na oficjalnym blogu Andrew Chambers, jeden z projektantów gry.

Przykłady? Można ich znaleźć sporo we wspomnianym artykule Chambersa, który jest dostępny tutaj. Sprawdźcie sami i oceńcie, czy zmiany w Diablo III idą w dobrą stronę. 

 


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.