Jak pokazuje praktyka, kilka poziomów trudności to zdecydowanie za mało, by trafić w gusta całej społeczności Diablo III. W związku z tym Blizzard zamierza wprowadzić wraz z patchem 1.0.5 system zatytułowany "Siła potworów", który umożliwi lepsze dostosowanie poziomu trudności (i jakości zdobywanych łupów) do potrzeb każdego gracza.
Jak czytamy:
Armie Płonących Piekieł już niedługo staną się o wiele bardziej mordercze. W aktualizacji 1.0.5, wprowadzamy nowy system - Siłę potworów, który został zaprojektowany, aby dać graczom więcej kontroli nad tym, jakie wyzwanie stanowić będą przeciwnicy na każdym poziomie trudności. Podobnie jak komenda „Players X” w Diablo II, siła potworów daje graczom możliwość zwiększenia żywotności potworów oraz obrażeń zadawanych przez nie w zależności od różnych „poziomów siły”. W zamian bohaterowie otrzymywać będą więcej skarbów, a także skalowane premie do statystyk eksploracji (w tym do doświadczenia oraz znajdywania przedmiotów magicznych i złota).
Opcja ustawienia siły potworów będzie dostępna dla wszystkich graczy od poziomu 1. w okienku wyboru zadania, a jej wartość będzie można ustawić oddzielnie dla normalnego, koszmarnego, piekielnego i infernalnego poziomu trudności.
Co dość istotne, siłe potworów będzie można włączyć zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w prywatnych grach wieloosobowych. Domyślnie będzie jednak ustawiony status brak siły potworów, czyli domyślna wartość dla każdego z predefiniowanych poziomów trudności.
Interesujące? Pełny artykuł na ten temat można znaleźć tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!