Project Eternity: trudne decyzje przy systemie pancerzy

W najnowszej aktualizacji bloga Project Eternity Josh Sawyer, jeden z głównych projektantów gry, poruszył kwestię systemu pancerzy i dylematów, z jakimi borykają się przez to pracownicy Obsidianu.

Sawyer w swoim artykule zabiera nas w podróż po kolejnych rozwiązaniach tego zagadnienia, poczynając na 2. edycji AD&D, a kończąc na 3 i zmianach idących w kierunku wersji 3.5. Problemów jest co najmniej kilka, a podstawowy brzmi: jak sensownie nie ograniczyć buildu postaci? I jak przy tym nie stworzyć martwego punktu, jakim były średnie pancerze w najnowszym odsłonach AD&D? A co gorsza, jakiego nazewnictwa użyć? Dobrze znanych wszystkim "plusów" z kwantyfikatorami, czy może zastosować coś bardziej zaawansowanego, lecz mniej rozpoznawalnego?

Odpowiedzi na te pytania są trudne nawet dla samego Sawyera. Po więcej szczegółów zajrzyjcie do jego artykułu, który znajdziecie tutaj. Pod tym samym linkiem zapoznacie się także z dodatkową aktualizacją Darrena Monahana na temat Fulfillment System - funkcjonalności, która usprawni finalizację transakcji na linii dawcy - Kickstarter/PayPal - Obsidian. Jeśli wsparliście pieniężnie kampanię Project Eternity, powinniście się tym zainteresować.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.