Project Eternity wkracza w fazę preprodukcji

Obsidian powoli realizuje swoje marzenia stworzenia "oldschoolowego" RPG-a, czyli mówiąc inaczej, Project Eternity wkracza w okres preprodukcji. W związku z tym jeden z producentów gry, Adam Brennecke, postanowił podzielić się z nami informacjami dotyczącymi tego etapu tworzenia PE.

W swoim artykule Brennecke wyjaśnia podstawy tworzenia gier, podział "zasobów ludzkich", a także role, jakie są przypisane poszczególnym oddziałom deweloperów. Tekst zawiera dużo ogólników, ale mimo wszystko warto się z nim zapoznać. Można to zrobić tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.