Sui Generis może mieć problem z osiągnięciem wyznaczonego w kampanii Kickstarterowej celu, jednak deweloperzy z Bare Mettle nie składają broni. W swoich najnowszych aktualizacjach poruszają kwestię systemu walki.
A ten ma być niezwykle zaawansowany. W czasie bitwy niezwykle ważna będzie odpowiednia pozycja, ustawienie broni i tarczy względem przeciwnika, a także wyczucie przy zadawaniu ciosów - w Sui Generis walka nie będzie ograniczać się do kliknięcia LPM na wrogu. Do tego wszystkiego ma dojść szereg animacji, osobnych dla różnego typu broni i ataków (zamachy, sztychy, etc.). Po więcej informacji zajrzyjcie na oficjalny blog, a także obejrzyjcie poniższe wideo. Deweloperzy zastrzegają jednak: animacje stworzono roboczo i wkrótce mają zostać znacznie ulepszone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!