BioWare miał w planach szpiegowskiego RPG-a

Motyw szpiegowski nie jest zbytnio rozpowszechniony w branży RPG. W ostatnich latach chyba jedynym tytułem, jaki można byłoby zaliczyć do tego nurtu, był stworzony przez Obsidian Alpha Protocol. Jak się jednak okazuje, BioWare kilka lat temu również pracowało nad "szpiegowskim" RPG-iem.

Informację tę wyjawił w rozmowie z portalem Eurogamer Trent Oster, były pracownik BioWare, a obecnie szef Overhaul Games.

 

 

Koncept był taki, żeby zrobić inną część GoldenEye'a. Pomysł był taki, że James Bond nie jest jedynie chodzącą po świecie i strzelającą do ludzi bronią. Jest uprzejmym manipulatorem, jest utalentowanym adeptem sztuk walki, jest tajnym agentem. Chcieliśmy przekroczyć motyw 007 ze zmodyfikowanym w pewien sposób Jasonem Bourne'em. Nie jesteś pewien w jaki sposób, ale jest na pewno zabójczy - opisuje tamten projekt Oster.

Kto wie, co by z tego wynikło, gdyby studio nie zostało wówczas zakupione przez EA...

EA zasadniczo nie wierzyło w ten koncept, a jeśli kompania nie stoi za tobą, nie ma znaczenia jak ciężko zmagasz się z przeciwnościami losu; po prostu nie możesz sprawić, żeby to doszło do skutku - zakończył obecny prezez Overhaul. 

Co tu dużo mówić: szkoda. Rynkowi RPG z pewnością przydałby się nowy, świeży koncept, a motyw szpiegowski mógłby być krokiem w tym kierunku. Jak sądzicie?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.