Projektowanie Wiedźmina 3: część pierwsza

GameInformer opublikował pierwszy wideodziennik deweloperski dotyczący Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Konrad i Mateusz Tomaszkiewiczowie ze studia CD Projekt RED opowiadają o zmianach, jakich należy się spodziewać w stosunku do "dwójki".

Jakie to będą zmiany? Więcej zadań pobocznych, dynamiczniejszy system walki ze zmienionym trybem celowania, czy też bardziej osobista fabuła, skupiająca się na samym Geralcie. Powinniśmy się spodziewać także dużych "twistów" - wydarzenia w Wiedźminie 3 mają nas niejednokrotnie zaskoczyć.

Film można obejrzeć tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.