inXile wyjaśnia niuanse dotyczące pierwszego gameplayu

Pierwszy gameplay Wasteland 2 został przyjęty zarówno przez fanów, jak i prasę branżowo, bardzo ciepło. Nie zmienia to faktu, że wzbudził kilka designerskich kontrowersji, które deweloperzy ze studia inXile postanowili wyjaśnić.

Mowa tutaj o działaniu kamery, przypisywaniu akcji do klawiszy klawiatury oraz systemie dialogowym. Szczególną uwagę poświęcono temu ostatniemu zagadnieniu, prezentując go na przykładzie, który przedstawia naprawdę imponujące efekty pracy studia.

Więcej informacji znajdziecie w najnowszym artykule, z którym już teraz można się zapoznać na oficjalnej stronie projektu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.