IGN ujawnił, że Kikcstarterowa kampania Torment: Tides of Numenera ruszy już jutro. W ekskluzywnym wywiadzie z głównymi projektantami gry, Colinem McCombem i Kevinem Saundersem, ujawniono także kilka innych, ciekawych informacji na temat dzieła inXile.
W rozmowie z deweloperami poruszono kwestię dialogów, klas, czy też świata gry, ujawniając przy tym jedną z lokacji - Bloom. McComb zarysował również fabułę gry, o czym niżej:
Istornie, budzisz się - nie jako ktoś, kto przeżył już cały życie, ale jako ktoś, kto w ogóle nie miał życia. Jesteś porzuconą skorupą przez kogoś, kto nauczył się przenosić z ciałą do ciała na przestrzeni wieków. Osoba ta ucieka przed przerażającym łowcą. [Stwierdza] "no cóż, zdaje się, że to ciało jest przeklęte". Porzuca je, a ty upadasz na ziemię, budzisz się i nie jesteś martwy. Zadajesz sobie pytanie "kim ja do diabła jestem?" - powiedział McComb.
Cały wywiad możecie przeczytać na IGN.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!