Pierwsze aktualizacje kampanii Torment: Tides of Numenera

Od rozpoczęcia Kickstarterowej kampanii Torment: Tides of Numenera nie minęły jeszcze 24h, a projekt już teraz ma na koncie ponad 1,6 mln dolarów, czyli wiele więcej, niż wstępnie zakładano. To oczywiście skłoniło deweloperów do stworzenia nowych "celów", które mogą uczynić grę inXile tylko lepszą.

Pierwsze dwa cele zakłądały, że na początku rozgrywki będziemy mogli wybrać płeć predefiniowanej postaci, zaś do zespołu dołączą scenarzyści Mur Lafferty i Tony Evans, dzięki czemu fabuła miałaby być jeszcze bardziej złożona. Co więcej, Nathan Long miałby napisać kolejne opowiadanie. Najważniejsze w tym akapicie jest jednak to, że cele te zostały spełnione, a więc powyższe "uwarunkowania" wejdą w życie.

Następny cel to 2 mln dolarów. W tym wypadku do zespołu scenarzystów dołączy Monte Cook, "ojciec" systemu RPG pt. Numenera, Mark Morgan nagra dodatkowe utwory, wykorzystując do tego grającą na żywo orkiestrę, zaś nasz główny bohater zyska nowego kompana - Zabawkę (oryg. The Toy). Jeśli utrzymane zostanie obecne tempo wpłacania pieniędzy, to cel może zostać zrealizowany jeszcze dzisiaj.

 

Pomijając kwestię czysto pieniężne, inXile ze współpracy z Obsidianem zdecydowały się na stworzenie Planescape: Torment Developer Retrospective, w ramach którego producenci oryginalnego Tormenta, w tym m.in. Chris Avellone, Colin McComb, Monte Cook czy Feargus Urquhart, opowiedzą o swoich doświadczeniach. Materiały te będą dystrybuowane w sposób cyfrowy.

Artykuł w oryginalnej formie znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.