Broda, seks, rola wyborów... Nowe pytania i odpowiedzi dotyczące Wiedźmina 3

Rock, Paper, Shotgun przeprowadził wywiad z dwoma deweloperami ze studia CD Projekt RED, Michałem Płatków-Gilewski i Jakubem Rokoszem. Rozmowa dotyczy wielu różnych aspektów Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu i oczywiście ujawnia kilka ciekawych informacji.

W pierwszej części wywiadu znajdziemy odpowiedzi na pytania o obecność brody, podobieństwa i różnice w stosunku do Skyrim, projektowanie zadań, czy tryb wiedźmińskich "zmysłów". Druga część rozmowy skupia się wokół systemu walki, podejścia CDPR do scen seksu, tworzenia wersji konsulowej, a nawet porusza kwestię narzędzi modderskich. Wiele detali, o których mówią deweloperzy, zostało już omówionych, niemniej wywiad i tak jest dosyć interesującą lekturą dla każdego fana sagi o Geralcie z Rivii.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.