Rock, Paper, Shotgun przeprowadził wywiad z dwoma deweloperami ze studia CD Projekt RED, Michałem Płatków-Gilewski i Jakubem Rokoszem. Rozmowa dotyczy wielu różnych aspektów Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu i oczywiście ujawnia kilka ciekawych informacji.
W pierwszej części wywiadu znajdziemy odpowiedzi na pytania o obecność brody, podobieństwa i różnice w stosunku do Skyrim, projektowanie zadań, czy tryb wiedźmińskich "zmysłów". Druga część rozmowy skupia się wokół systemu walki, podejścia CDPR do scen seksu, tworzenia wersji konsulowej, a nawet porusza kwestię narzędzi modderskich. Wiele detali, o których mówią deweloperzy, zostało już omówionych, niemniej wywiad i tak jest dosyć interesującą lekturą dla każdego fana sagi o Geralcie z Rivii.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!