Jak już powszechnie wiadomo, w Torment: Tides of Numenera nie doświadczymy tradycyjnego systemu z podziałem na różne charaktery bohatera. Zamiast tego zastosowana zostanie kompleksowa mechanika "nurtów" (oryg. Tides), o której m.in. traktuje najnowsza aktualizacja oficjalnego bloga gry.
O "nurtach" opowiada projektant i scenarzysta nowego Tormenta, Adam Heine:
Ponadto, w artykule pojawiają się informacje na temat opowiadań, które zostaną wydane wraz z grą i będą dotyczyć poszczególnych postaci ze świata Numenery. A w związku z tym, że kampania przekroczyła granicę 48 tys. wpierających, Castoff's Labirynth zyska nowy Fathom, czyli swego rodzaju poziom.
Na koniec musimy wspomnieć o nowym szkicu koncepcyjnym, przedstawiającym wspominany w poprzednich aktualizacjach Kryształowy Wymiar. Obejrzycie go tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!