Torment: Tides of Numenera - więcej o nurtach, nowy artwork

Jak już powszechnie wiadomo, w Torment: Tides of Numenera nie doświadczymy tradycyjnego systemu z podziałem na różne charaktery bohatera. Zamiast tego zastosowana zostanie kompleksowa mechanika "nurtów" (oryg. Tides), o której m.in. traktuje najnowsza aktualizacja oficjalnego bloga gry.

O "nurtach" opowiada projektant i scenarzysta nowego Tormenta, Adam Heine:

 

Ponadto, w artykule pojawiają się informacje na temat opowiadań, które zostaną wydane wraz z grą i będą dotyczyć poszczególnych postaci ze świata Numenery. A w związku z tym, że kampania przekroczyła granicę 48 tys. wpierających, Castoff's Labirynth zyska nowy Fathom, czyli swego rodzaju poziom.

Na koniec musimy wspomnieć o nowym szkicu koncepcyjnym, przedstawiającym wspominany w poprzednich aktualizacjach Kryształowy Wymiar. Obejrzycie go tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.