Torment: Tides of Numenera: 2,75 mln zebrane, nowe cele, więcej informacji na temat The Bloom

Kickstarterowa kampania Torment: Tides of Numenera osiągnęła kolejny cel - 2,75 mln dolarów. Z tej okazji na blogu projektu pojawiła się nowa aktualizacja, w której Kevin Saunders z inXile opowiada o nowych, niezwykle atrakcyjnych celach, a George Ziets przybliża nam tajemnicze miejsce znane jako The Bloom.

Spełnienie wyżej wymienionego celu oznacza, że w pracach nad grą weźmie udział Brian Mitsoda, projektant znany przede wszystkim ze stworzenia Vampire: The Masquerade - Bloodline. Ponadto, dzięki temu w Castoff's Labirynth będziemy mogli spotkać odbicia naszych kompanów. A to nie wszystko, bo w związku z przekroczeniem liczby 51 tys. osób wspierających projekt, Castoff's Labirynth zyskał nowy Fathom (poziom).

Kolejne cele są, jak wspomniałem we wstępie, niezwykle atrakcyjne. Osiągnięcie 2,85 mln sprawi, że w grze pojawią się rozbudowane epilogi dla głównej postaci, jak i odnalezionych w czasie rozgrywki towarzyszy. Przy 3,1 mln w grze będziemy mogli spotkać przedstawicieli kultu Dendra O'hur - nomadycznych kanibali, wyznających Królową Sar'lavun. Z kolei przy 3,25 mln dolarów do zespołu scenarzystów dołączy... Patrick Rothfuss, autor wielokrotnie docenianych Kronik Królobójcy!

 

Poniżej prezentujemy krótkie wideo, na którym George Ziets opowiada o zaletach świata Numenery i jak one przekładają się na tworzenie fabuły. Wszystko to w oparciu o ujawnioną niedawno lokację znaną jako The Bloom. Warto poświęcić nań te niespełna 5 minut.

Artykuł w oryginalnej formie znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.