Jeszcze kilka słów o walce w Bloom: Memories

W najnowszej aktualizacji bloga projektu Bloom: Memories, deweloperzy postanowili powiedzieć nam jeszcze więcej o systemie walki, jaki zostanie zaimplementowany w grze Studio Fawn. Trzeba bowiem dodać, że niektóre z rozwiązań są dosyć nietypowe.

W tekście producenci przybliżają nam ideę pojedynczego paska zdrowia/energii, konieczności częstego korzystania z defensywnego stylu walki, a także SI wrogów, których działania nie mogą być łatwe do przewidzenia.

Z artykułem w jego oryginalnej formie można zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.