Wiedźmin 3: Dziki Gon: jeszcze trochę o łowach na potwory

IGN przeprowadził ostatnio wywiad z braćmi Tomaszkiewiczami - projektantami Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Dyskuja dotyczyła m. in. motywacji Geralta oraz systemy polowania na potwory, na temat którego poznaliśmy jeszcze więcej detali.

 

Myśleliśmy nad tym, co zrobić, żeby gracz oraz Geralt czuli się bardziej jako łowca potworów. Stwierdziliśmy, że powinniśmy wprowadzić śledztwo do każdego polowania na potwory - musisz zbierać wskazówki na temat tego, czym jest potwór nękający wioskę, jakie są jego zwyczaje, jak powinieneś z nim walczyć, jak powinieneś przygotować się do spotkania z nim? Posiadamy teraz mechanikę nazywaną Zmysłami Wiedźmina, która umożliwia to. Zmysły Wiedźmina to zdolność dostępna do użytku w czasie rozgrywki, która pomoże ci znaleźć różne wskazówki i tropić potwory. To jest coś, do czego przykładamy dużą wagę w Wiedźminie 3 - powiedział Mateusz Tomaszkiewicz.

Brzmi niezwykle interesująco. Więcej informacji znajdziecie w pełnej wersji wywiadu, która jest dostępna tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.